Hubungi Kami

Assalamualaikum waramahtullahi wabarakatuh.

Tuan-tuan dan puan-puan serta muslimin dan muslimat yang dikasihi dan dirahmati Allah sekalian.

Bagi membolehkan anda menghubungi kami melalui emel, sila isikan dengan lengkap borang yang terdapat di bawah ini berserta dengan komen, pertanyaan atau tempahan kitab yang ingin dibuat dan seterusnya hantarkan kepada kami.

Terima kasih.

Amin.

603 Replies to “Hubungi Kami”

  1. Bagaimana saya nak beli kelima lima kitab warisan tok kenali ni? saya tinggal di Penang dah cari semua kedai tapi tak ada.

    Like

  2. Assalamualaikum wth……
    Tuan Haji Saari semoga sihat hendakNya……
    Tuan Haji,saya hendak melanggan beberapa kitab tok kenali dan beberapa keping cd syarahan Tuan Haji Saari….
    bagaimanakah caranya…….

    Like

  3. Assalamualaikum wth……
    Tuan Haji Saari semoga sihat hendakNya……
    Tuan Haji,saya hendak melanggan beberapa kitab tok kenali dan beberapa keping cd syarahan Tuan Haji Saari….
    bagaimanakah caranya…….

    Like

  4. salam tuan guru,

    saya berminat untuk mendapatkam semua koleksi vcd tuan, buku2 tuan sy boleh beli dikedai buku berhampiran tempat saya, sy sudah membeli dan membaca tentang mengenal Allah.. belum habis lagi, apapun sy berminat utk memiliki semua vcd tuan yg ada skrg.. cuma sebut harga dan bagaimana sy boleh membuat bayaran.. email saya : mohdafendi@ymail.com atau whatsapp saya : 0199835507

    sekian terima kasih

    Like

  5. Pesanan : 7 jenis buku/Kitab warisan ilmu tok kenali, dan 19 keping DVD..

    Nama : DEDI AFDA PUTRA
    Alamat : Kantor KPU Kabupaten Indragiri Hulu
    Jalan raya Pekan Heran KM. 4, Pematang Reba, Kabupaten Indragiri Hulu, Provinsi Riau, INDONESIA
    Kodepos : 29351
    No. HP : 082392010386

    Like

  6. Assalamu’alaikum Tuan Guru Hj. Shaari., saye dari Indonesia mau pesan 7 (tujuh) jenis buku/Kitab warisan ilmu tok kenali, dan 19 keping DVD..

    Nama : DEDI AFDA PUTRA
    Alamat : Kantor KPU Kabupaten Indragiri Hulu
    Jalan raya Pekan Heran KM. 4, Pematang Reba, Kabupaten Indragiri Hulu, Provinsi Riau, INDONESIA
    Kodepos : 29351
    No. HP : 082392010386

    Like

  7. Assalammualikum Ya Tn Guru Hj.Shaari,bila saya baca artikal didalam laman web tentang mengenal diri dan mengenal Allah ini, hati saya semakin sayu dan hiba kerana terkenang arwah bapa saya,sebelum ia menghembuskan nafasnya yang terakhir beliau berpesan pada saya agar mencari ilmu tersebut pada guru-guru yang betul2 mahir didalam perkara tersebut,saya tak sempat berguru dengan bapa saya kerana usia saya ketika itu masih belum boleh berfikir dengan matang dan dalam alam persekolahan lagi…kini usia saya telah masuk ke 61 tahun memang saya berhasrat benar untuk belajar ilmu ini,asas sedikit2 telah saya pelajari dan perlukan bimbingan lebih mendalam,harap tuan guru dapat membimbing saya samada secara terus atau melalui buku2 panduan dan ceramah melalui CD, itulah hasrat saya sebelum Allah memanggil saya pulang,boleh tuan guru berikan no. telefon bagi memudahkan saya berhubung,Nama saya ialah Sulaiman bin Sa’at,tinggal dibatu Gajah,Perak, no telefon saya 011-12438414 atau 019-4188214,saya juga berminat untuk mendapatkan CD serta buku-buku mengenal Allah dan mengenal diri.

    Like

  8. Salam..
    Saya mengetahui ilmu makrifat Dari suami yg sedang belajar ilmu ini.

    Adakah dgn belajar ilmu ni kita tak perlu solat, zakat, haji, zakat etc..sebab suami saya dah tak buat semuanya..

    Suami saya juga mcm perlekehkan ajaran agama Islam yg dipelajari sejak sekolah lagi dgn mengatakan saya Islam keturunan atau Islam ikut ikutan..

    Apabila bercerita, apa yg saya bagitahu pasal agama dibantah dan dipersoal..
    Utk apa saya solat, siapa yg saya sembah, Mana Allah tu..
    Seperti menafikan ajaran yg telah belajar selama ni..Tp pegangan pada Allah tetap ada..

    Bila belajar ilmu ni, mmg mcm ni ke..

    Tq..wasalam.

    Like

  9. Kan lebih ikhlas kalau isi kandungan kitab dimuat turun ke internet. X payah di bisneskan. Akhir zaman ni ilmu makrifah punnn… dibisneskan. hmm… Apa nak jadi..

    Like

  10. Assalamualaikum Tuan Haji Shaari. Saya Mohammad Nizam. Dari Brunei Darussalam,Umur Saya Baru 22 Tahun. Saya Mau Belajar Mendalam Ilmu Makrifat. Dan Ingin Mau Tau Pasal Makrifat. Saya Sudah SMS Tuah Di Talian +601964444713

    Like

  11. salam pak ustadh..saya ingin pesan kitab merah dan kitab hijau dari pak ustadh,tapi domisili saya di jogjakarta mandingan ringinharjo rt 03 bantul indonesia apakah bisa,terima kasih…

    Like

  12. Assalamualaikum Tuan Haji Shaari. Saya berminat untuk mendapatkan kesemua koleksi DVD Ceramah serta kitab berikut – Jangan Sampai Terlihat Adanya Diri dan Pencarian Ilmu di Penghujung Rasa. Saya sudah menghantar sms. Saya dari Singapura. Terima kasih

    Like

  13. Assalam tuan…sy berminat dgn kitab2 ini..dan sudah sms details…saya masih menunggu respond dari pihak tuan…harap tuan dapat membalasnya secepat mungkin…terima kasih..

    Like

  14. Assalamualaikum Haji Shaari, saya ingin mendapatkan DVD ceramah Haji Shaari. Bole saya tahu harganya sekeping berapa dan berapa untuk pos kan ke singapura.

    Like

  15. Assalamu’alaikum tuan guru, semoga selalu dalam lindungan Allah SWT. Saya berkenan ingin mendapatkan kitab mengenal diri mengenal Allah. Mohon dapat dikirimkan kealamat email saya

    Sugianto
    FM KEDUKUL
    PT CITRANUSA INTI SAWIT
    JL Sultan Abdulrahman No. 112 H Kelurahan Parit Tokaya
    Kec. Pontianak Selatan, Kalimantan Barat, Indonesia
    Pontianak 79121

    Like

  16. assalamualaikum ustaz..bagaimana saya nak tahu jadual ceramah ustaz..?sebab saya teringin sangat nak menghadiri ceramah ustaz..terima kasih ustaz..

    Like

  17. Assalammualaikum ustat .saya hashim bin mohd Ali, suatu ketika Dulu saya Ada mendengar ust berceramah di kelang.saya dan kawan2,Ada mendengar penerangan ust .selepas selesai ust Ada menjual Baku masa tu saya tiada duit .ust kata siapa yg berminat klu tak Ada duit ambit dulu, jadi saya ambil 2buah. Sekarang saya baru Ada duit utk bayar, disini saya ingin mohon maaf pd ust, halalkan apa yg sudah saya baca walaupon duitnya belum saya bayar. Minta ust kirimkan no acc bank. Nanti saya bank in, ini no h/p saya 0176036909.

    Like

  18. Salam sejahtera tuan guru. baru terjumpa semula blog tuan sambil membaca komen2. Prihatin dgn kesabaran tuan guru memperjuangkan kebenaran dan ilmu makrifat. tahniah dr Ibunda!. Sudah baca kitab kuning, merah dan hijau. alhamdulillah. jika ada lg yg boleh dikongsi pls include my email in your loops. t.kasih.

    Like

  19. Salam. Sy drpd Syarikat Abd Fatta Abd Hamid di Pekan Pahang. Sy brminat utk memiliki satu set kitab ‘Warisan Ilmu-Tok Kenali Kelantan’ (5 buah buku). Jadi boleh sy tahu berapakh hrga buku-buku ini? Terima kasih.

    Like

  20. Assalamualaikum wr.wb, Tuan guru macam mana saya boleh mendapatkan kitab kitab diatas tuan guru. saya dari indonesia Tuan guru.
    dan saya ada satu pertanyaan Tuan guru, macam mana nak nyatakan allah dalam sembahyang Tuan guru.

    Rionaldi
    Kampung Baru, Senapelan
    Pekanbaru Riau Indonesia

    Like

  21. Assalamualaikum tuan guru haji shaari yg mursyid.. saya ingin bertanya, macam mana caranya untuk saya pelajari ilmu ini bersama tuan haji.. dan sekiranya saya dapat berjumpa tuan haji, ingin saya bertanyakan tentang kitab yang ada pada saya yang di tinggalkan dan diamanatkan oleh arwah pakcik dan arwah bapa saya sendiri.. sekian.. assalamualaikum..

    Like

  22. Salam tuan, saya syukur dan terima kasih diatas usaha tuan haji memperjuangkan ilmu marifat yang dipinggilkan sekian lama .Ilmu ini sangat berguna dan kesan nya sangat dirasai bila kita menghayati dan merialisasikan kepada kehidupan saya dan keluarga.Syukur alhamdulilah rasa tenang,boleh berlapang dada,tidak keluh kesah dan tenang menghadapi segala kesusahan.Terima kasih tuan haji ,muga-muga usaha tuan haji diberkati Allah.

    Like

  23. Ayahanda T.Hj shaari mohon anakanda
    Alamat rumah dan no Tel ayahanda.
    lama anakanda mencari ilmu makrifat
    kenal diri tiada.kenal Allah.Tiada diri mati
    kenallah Allah umpama tdur.itulah kefahaman anakanda.

    Like

  24. Assalamualikum.. tuan guru saya dari indonesia tepatnya di kota balikpapan provinsi Kalimantan Timur..bolehkah saya pesan buku mengenal diri dan mengenal Allah.. berapa harganya dan beserta ongkos kirimnya bila di Rupiahkan dan bagaimana cara pembayarannya,,

    Like

  25. Assalamualaikum w.b.t tuan. Saya berminat sangat dan ingin mendapatkan kedua-dua buah kitab (sepasang Mengenal Diri dan Mengenal Allah) serta sekeping VCD. Harapan semoga tuan dapat beritahu saya cara mendapatkannya. Terima kasih.

    Like

  26. Asalamualaikum ustd..sya amat2 meminati ilmu bab ketuhanan..mcmna sya dpt behubung dgn ustd?mcmna sya nk dptkn smua buku2 dan cd2 ceramah ustd?
    No fon sya 0174415093

    Like

  27. Salam tuan hj.
    Saya dari singapura ingin membeli DVD. Macam mane boleh saya order? Dan saya hanya boleh bayar melalui paypal. Terima kasih.

    Like

  28. Salam tuan hj.
    Saya dari singapura ingin membeli DVD itu. Dan saya hanya boleh bayar melalui paypal. Terima kasih tuan.harap dapat balasan comment ini.

    Like

  29. Assalamualaikum Ustaz

    Bagaimanakah boleh saya tahu jadual (tarikh dan tempat) Ustaz berceramah di Singapura?

    Terimakasih. Wassalam.

    Like

  30. assalammualaikum tuan…
    macam mana saya nak dapatkan kitab2 tuan kerana saya sangat berminat. mohon tuan berikan penjelasan.. terima kasih..

    Like

  31. Assalamualaikum tuan haji Shaari…mcmana nak booking tuan untuk mengajar sy & keluarga… di pelabuhan klang, selangor

    Like

  32. Assalamualaikum w.b.t tuan. Saya berminat sangat dan ingin mendapatkan kedua-dua buah kitab (sepasang Mengenal Diri dan Mengenal Allah) serta VCD. Harapan semoga tuan dapat beritahu saya cara mendapatkannya. Terima kasih. dan jumlah uang yg harus saya transfer, salam hormat buat tuan guru, semoga Allah selalu melimpahkan rahmat dan barakahnya. amin

    Like

  33. Assalamualaikum w.b.t tuan. Saya berminat sangat dan ingin mendapatkan kedua-dua buah kitab (sepasang Mengenal Diri dan Mengenal Allah) serta sekeping VCD. Harapan semoga tuan dapat beritahu saya cara mendapatkannya. Terima kasih.

    Like

  34. Assalamualaikum w.b.t tuan. Saya berminat sangat dan ingin mendapatkan kedua-dua buah kitab (sepasang Mengenal Diri dan Mengenal Allah) serta sekeping VCD. Harapan semoga tuan dapat beritahu saya cara mendapatkannya. Terima kasih.( muh.basgevan@yahoo.com )

    Like

Leave a comment